Returul produselor
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Optical Network.
Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Optical Network.
Renuntarea la cumparare Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34/2014. Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, clientul va completa formularul de retur si il va expedia catre adresa de e-mail suport@conga.ro, urmand a primi un raspuns din partea Optical Network in maxim 3 zile lucratoare. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014. Optical Network va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:
In cazul in care produsele au un sigiliu, iar acesta a fost desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de producator in certificatul de garantie, cat si la imposibilitatea de a fi returnat conform OUG34/2014..
Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel in momentul receptiei:
ambalajul original al produsului
accesoriile complete
consumabile originale sigilate
documentele aferente achizitiei (instructiuni de utilizare, certificat de garantie, documente fiscale)
In cazul produselor confectionate dupa specificatiile clientului sau personalizate in mod clar;
In cazul produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienta si care au fost desigilate de consumator;
In cazul produselor care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Profesionistul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client, daca se constata ca produsul nu mai prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul achizitionarii: estetic, functional sau consumabile sigilate, conform OUG34/2014, sa faca dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor sau sa solicite expertiza si deviz de cost unitatii autorizate de furnizor pentru a readuce produsul la starea initiala. Aceste dispozitii se aplica conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine, intrucat acest tip de achizitie, prin natura sa (legatura directa dintre vanzator si cumparator in momentul achizitiei) nu intra sub incidenta oug34/2014, unde contract la distanta = orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul. In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz. Este necesar sa ne trimiteti produsele printr-o firma de curierat rapid, respectand urmatoarele indicatii:
ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti ( puteti sa folositi ambalajul trimis de noi ) si mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului (il veti primi in momentul in care veti anunta operatorul ca doriti sa returnati un produs) sau numarul facturii din care provin
coletele se trimit catre OPTICAL NETWORK SRL la adresa Calea Rahovei nr. 266-268, corp 3, parter, camera 20, sector 5, Bucuresti. Din motive administrative, trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.
PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITATA INTEGRAL LA LIVRARE. IMPORTANT: NU vor fi acceptate coletele care:
au fost trimise fara completare aformularului de retur.
au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
nu au inscriptionate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (ID retur, numele beneficiarului facturii)
Produsele deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs nu vor fi acceptate, iar costurile curierului sunt suportate de catre dumneavostra. Specificatiile tehnice, pozele, preturile sau pozele produselor prezente pe acest site sunt cu titlu informativ si pot fi schimbate fara o instiintare prealabila, iar OPTICAL NETWORK S.R.L. nu isi asuma nici o responsabilitate asupra schimbarilor care ar putea surveni. Promotiile prezentate pe site sunt valabile in perioada de timp mentionata si in limita stocului disponibil. Pentru orice reclamatii/sugestii si/sau sesizarii ne puteti contacta la adresa Calea Rahovei nr. 266-268, corp 3, parter, camera 20, sector 5, Bucuresti sau la adresa de e-mail suport@conga.ro.


Niciun produs

Urmeaza a se stabili Transport
0 lei Total

Finalizare comanda